مراحل ایمپلنت چقدر طول میکشد

مراحل ایمپلنت چقدر طول میکشد؟
ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندان از دست رفته است. اگر کاندیدای مناسبی هستید ، باید انتخاب آن را نسبت به سایر روش های جایگزینی دندان جدی بگیرید. با این حال ، گرفتن ایمپلنت به راحتی راه رفتن به مطب دندانپزشک شما بدون دندان و پیاده روی با یک است. ایمپلنت واقعی به هیچ وجه دندان ندارد. در عوض ، یک پست فلزی (معمولاً تیتانیوم) که به عنوان "ریشه" برای تاج عمل می کند.


زمان لازم برای فیوز کردن با استخوان

در اولین مراجعه شما ، دندانپزشک کاشت را در فک وارد می کند. قبل از آماده شدن تاج ، مدتی طول خواهد کشید. ابتدا ، استخوان فک باید در اطراف پست التیام یابد ، در اطراف آن رشد کرده و آن را محکم حفظ کند. طبیعتاً این کار چند هفته طول می کشد. به طور متوسط ​​، شش تا هشت ماه طول می کشد تا ایمپلنت از بین برود ، اما حتی می تواند بیشتر طول بکشد ، به خصوص اگر به پیوند استخوان احتیاج دارید.هنگامی که پیوند استخوان لازم است.کمتر کسی آگاه است که مسائل مربوط به سلامت دهان و دندان می تواند ساختار استخوان فک را از بین ببرد. اگر استخوان به دلیل بیماری پیشرفته لثه دچار انحطاط شود یا به دلیل اینکه استخوان زیر دندان قرار دارد که مدت طولانی است از دست رفته است ، ممکن است استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت وجود نداشته باشد. در این حالت ، دندانپزشک قبل از قرار دادن ایمپلنت باید فک را بازسازی کند. پیوند استخوان سه تا چهار ماه دیگر طول می کشد تا بهبود یابد.سایر درمانهایی که ممکن است لازم باشدبیماری پریودنتال تا زمانی که عفونت پاک شود ، از هر شکل جراحی کاشت جلوگیری می کند. در صورت ابتلا به بیماری لثه ، دندانپزشک شما قبل از انجام هرگونه اقدامات بعدی در مورد تعویض دندان ، آن را درمان می کند. این بسته به میزان بد بودن عفونت ممکن است از چند هفته تا چند ماه طول بکشد.
فرآیند کاشت
هنگامی که دندانپزشک شما راضی شد که شما آماده دریافت ایمپلنت خود هستید ، روند شروع می شود. دندانپزشک شما حدود یک ساعت در هر ایمپلنتنیاز خواهد داشت. قرار ملاقات بعدی شما چهار تا شش ماه بعد خواهد بود. حال ، دندانپزشک تصمیم خواهد گرفت که ایمپلنت شما آماده دریافت اباتمنت و تاج است که روند را کامل می کند.شستشو باید ابتدا قرار بگیرد و قبل از آماده شدن دندان ، چند هفته طول بکشد. در حالی که منتظر هستید ، دندانپزشک تاج شما را از آزمایشگاه سفارش می دهد. این خواهد بود که سفارشی ساخته شده برای مطابقت با دندان های دیگر خود را.سرانجام ، دندانپزشک دندان جدید شما را به آبوتنشن متصل می کند. دقیقاً مانند یک دندان واقعی به نظر می رسد ، احساس می کند و عملکرد دارد و شما به فرایندی که ماه ها قبل شروع کرده اید رسیده اید.
بهترین چیزهایی که در انتظار آنهاست.اگرچه روند ایمپلنت دندان کاملاً سفری است ، اما ارزش آن را دارد که شروع کنیم. سایر روش های جایگزینی دندان نیاز به نگهداری بسیار بیشتری دارند و می توانند به خودی خود منجر به مشکلات بهداشت دهان شوند. بهترین راه حلها همیشه ساده ترین راه حل ها نیستند ، اما کسانی که صبر دارند از طریق آنها دیدن کنند ، پاداش می گیرند.
منبع مقاله:http://www.ironwooddental.com/long-dental-implant-placement-take/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد