جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

جراحی ایمپلنت دندان درد دارد؟

درد کاشت دندان:
درد بخشی از زندگی است. بسیاری از افراد که نیاز به ایمپلنت دندان دارند نگران درد ناشی از آن هستند و از این که درد پس از عمل جراحی ایمپلنت دندان چه مدت طول می کشد نگران هستند. احتمالاً درد وجود دارد ، چه مدت طول می کشد و چه مدت خفیف یا شدید است این متفاوت است به علاوه ، روش های زیادی برای مقابله و به حداقل رساندن آن وجود دارد.

بعد از عمل

چه جراحی ایمپلنت دندان در یک مرحله و چه در چند مرحله انجام شود ، ممکن است برخی از ناراحتی های معمولی مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید ، مانند:
 تورم لثه و صورت شما
 کبودی پوست و لثه شما
 درد در محل کاشت
  خونریزی جزئی



ممکن است بعد از جراحی ایمپلنت دندان به داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک احتیاج داشته باشید. اگر تورم ، ناراحتی یا هر مشکلی دیگر در روزهای بعد از عمل بدتر شد ، با جراح دهان خود تماس بگیرید.
بعد از هر مرحله از عمل ، ممکن است شما نیاز به خوردن غذاهای نرم داشته باشید در حالی که محل جراحی بهبود می یابد. به طور معمول ، جراح شما از بخیه هایی استفاده می کند که به خودی خود حل شوند. اگر بخیه های شما به خودی خود حل نمی شوند ، پزشک آنها را برمیدارد.
نتایج
بیشتر ایمپلنت های دندان موفقیت آمیز هستند. با این وجود ، بعضی اوقات استخوان به اندازه کافی به کاشت فلز نمی پیوندد. به عنوان مثال ، استعمال سیگار ممکن است به نارسایی و عوارض ایمپلنت کمک کند.اگر استخوان نتواند به اندازه کافی فیوز شود ، ایمپلنت برداشته می شود ، استخوان تمیز می شود و می توانید طی حدود سه ماه دوباره این روش را امتحان کنید.بهداشت عالی دهان را تمرین کنید. درست مانند دندانهای طبیعی خود ، ایمپلنت ها ، دندان های مصنوعی و لثه را تمیز نگه دارید. برس های مخصوص طراحی شده مانند برس بین دندانی که بین دندان ها کشیده می شوند ، می توانند به تمیز کردن ناخن ها و لاله های اطراف دندان ها ، لثه ها و پست های فلزی کمک کنند.مرتباً به دندانپزشک خود مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامتی و عملکرد صحیح ایمپلنت ها ، معاینات دندانپزشکی را انجام دهید و توصیه های مربوط به پاکسازی های حرفه ای را دنبال کنید.از آسیب دیدن عادت ها خودداری کنید. اجسام سخت مانند یخ و آب نبات های سخت را که می توانند تاج های شما - یا دندانهای طبیعی شما - شکسته نشود ، جوید. از تنباکو و محصولات کافئین که از رنگ آمیزی دندان خودداری می کنید خودداری کنید. اگر دندانهایتان را خرد کردید ، درمان کنید.

منبع مقاله:https://www.mayoclinic.org/tests-procedures/dental-implant-surgery/about/pac-20384622

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد