مزایای کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دندان


کامپوزیت که به عنوان کامپوزیت باندینگ نیز شناخته می شوند ، روکش های نازکی هستند که برای تقویت ظاهرشان روی سطح دندان ها قرار می گیرند. کامپوزیت یک ماده رنگی دندان است که در سایه های مختلفی به وجود می آید. آنها یک جایگزین عالی برای لمینت سرامیکی و با کسری از هزینه هستند. این در حالی است که یکی از روشهای بسیار فنی که دندانپزشک به درستی صحیح می کند و به مهارت های ویژه ، مراقبت دقیق و هنرمندی توسط دندانپزشک آرایشی شما نیاز دارد تا نتیجه سالم و زیبایی را ارائه دهد.

روکش های کامپوزیت و اتصال کامپوزیت در اصل همان روش هستند. ما هنگامی که کامپوزیت فقط در قسمتی از سطح دندان مثلاً در مورد دندان جلوی تراشیده شده استفاده شود ، از این درمان به عنوان اتصال کامپوزیت یاد می کنیم. از طرف دیگر روکشهای کامپوزیت شامل استفاده از کامپوزیت در کل سطح جلوی دندان است. از روکشهای کامپوزیت می توان برای درمان یک دندان منفرد استفاده کرد و یا می تواند برای تغییر کل لبخند نیز استفاده شود.

پس از مرحله تحلیل لبخند و مرحله طراحی ، درمان ونیر رزین کامپوزیت تنها در یک بازدید ممکن است انجام شود. این کامپوزیت روی سطح دندان اعمال می شود و توسط دندانپزشک ساخته می شود تا به شکل دلخواه خود برسد. سپس محصور شده و صیقل داده شده و نیش تنظیم می شود که از راحتی و زیبایی خوبی برخوردار می شوند! درمان سریع ، بدون درد است و بندرت نیاز به بی حسی دارد.

توجه به این نکته ضروری است که از آنجایی که رزین کامپوزیت به طور مستقیم روی دندان ساخته می شود ، به مهارت و توانایی هنری دندانپزشک بسیار وابسته است. اگرچه دندانپزشکان هر روز با رزین کامپوزیت کار می کنند ، اما همه دندانپزشکان به طور مرتب ونیر کامپوزیت انجام نمی دهند. این یک ART است و نتایج می تواند بسیار زیاد بین پزشکان متفاوت باشد. دندانپزشکان مختلف نیز دارای سبک های متنوعی هستند ، بنابراین قبل از انجام معالجه خود مطمئن شوید که قبل از انجام اقدامات درمانی برخی از افراد را قبل و بعد از عمل مشاهده می کنید تا بدانید که چه انتظاری دارید.

یکی از بزرگترین مزایای کامپوزیت دندان ارزان قیمت تر از لمینت دندان است که باعث می شود آنها از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشند. دندانپزشکان آرایشی و بهداشتی ما از بهترین مواد کامپوزیت و ونیرها استفاده می کنند و شخصاً تحت مشهورترین متخصصان دندانپزشکی کامپوزیت در جهان آموزش دیده اند. شایان ذکر است که اگرچه روکشهای رزین کامپوزیت نسبت به همتای لمینت دندان خود اقتصادی تر هستند ، اما ممکن است روکش های کامپوزیت با زمان نیاز به جلا دادن و احتمالاً جایگزینی های مکرر ، لکه دار شوند و درخشندگی خود را از دست دهند.

در مورد کامپوزیت ها باید دقت کرد زیرا در مقایسه با Porelain Veneers مقداری بیشتر در معرض تراشیدن هستند. ترمیم روکشهای کامپوزیت در مورد هر تراشه آسان است ، زیرا کامپوزیت جدید به سادگی می تواند به روکش موجود وصل شود.

https://www.dentalsquare.com.au/treatments/cosmetic-dentist-sydney/composite-veneers/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد