لمینت سرامیکی چیست؟

لمینت سرامیکی چیست؟

لمینت سرامیکی  یک روش محافظه کارانه برای تغییر رنگ دندان و روکش های شکل به طور کلی نیازی به شکل دهی گسترده قبل از رویه ای که تاج ها انجام می دهند ، نیستند ، اما یک جایگزین زیبایی تر و حساس تر برای پیوند زدن ارائه می دهند.روکشهای دندانی نازک ، کمی شفاف ، پرسلن سفیدی مروارید است که می تواند روی دندان یا چند دندان اعمال شود. به منظور ایجاد یک لبخند زیبا که به مرور زمان زرد نمی شود ، روکش لمینت به طور معمول روی دندان های جلوی قابل مشاهده استفاده می شوند.

دندان هایی که رنگ آمیزی ، ترک خورده ، تراشیده شده ، فرسوده شده و یا فضای باز بین آنها وجود دارد ، می توانند به زیبایی اصلی آنها یا بهتر از آنچه طبیعت فراهم کرده است ، ترمیم شوند.
لمینت دندان دو حالت دارد، لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی. دوام لمینت سرامیکی از لمینت کامپوزیتی بیشتر از است ولی لمینت کامپوزیتی ارزانتر است. طول عمر لمینت دندان بستگی دارد به حرفه ای بودن دندانپزشک، رعایت برخی مسائل بهداشتی توسط بیمار و… . دوام لمینت دندان به طور میانگین بین 5 تا 10 سال می‌باشد و سپس نیاز به ترمیم یا تعویض دارد.

لمینت دندان در مدت زمان نسبتاً کوتاهی و بدون انجام کارهای گسترده دندان ، لبخند زیبایی را به بیماران ارائه می دهند. لمینت سرامیکی ، که به آن روکش های دندانی و لمینت سرامیکی نیز گفته می شود ، می توانند آن لبخند عالی را ارائه دهند. این انتخاب ستارگان هالیوود است.

چرا لمینت دندان را انتخاب می کنید؟
لمینت دندان به دلیل ماندگاری مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهری زیبا و شفاف را ارائه می دهد برعکس روکش کامپوزیت . لمینت دندان نیازی به از بین بردن سطح اصلی دندان ندارد ، بنابراین جایگزینی محافظه کارانه تر برای تاج ها ارائه می دهد. با وجود روکش لمینت در محل ، بیماران می توانند از دندانهای محکم تر ، سفیدتر و حتی چشم تر انتظار داشته باشند. ماهیت لمینت سرامیکی به گونه ای است که هر ساله چینی ها لعاب درخشان خود را حفظ می کنند و باعث می شود آنها طولانی ترین و ماندگارترین و دندانپزشکی ترمیم دندانپزشکی ارائه دهند.

معمولا دندانپزشکان قبل از انجام  کامپوزیت دندان و نیز لمینت دندان، لیفت لثه را برای این افراد انجام می دهند تا بتوانند در زمان کامپوزیت دندان و لمینت دندان، دندان های بلندتر و با اندازه مناسب تری برای این افراد در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: عوارض ایمپلنت دندان ، ایمپلنت دندان چیست؟ ،

در بسیاری موارد گزینه بدون آمادگی برای لمینت سرامیکی وجود دارد که می تواند لبخند زیبایی را که همیشه از شما خواسته شده است بدون عکس ، مته و درد به شما بخشد! روکشهای نازک کاغذی در بالای دندانهای طبیعی شما قرار دارند و می توان از آنها برای بستن فاصله بین دندانها ، تغییر شکل دندانهای تراشیده یا فرسوده یا سفیدتر کردن لبخندهای تغییر رنگ استفاده کرد.

روکشهای چند لایه لمینت دندان در دو بازدید قرار می گیرند. این روش شامل اول برنامه ریزی یک لایه نازک از دندان بیرونی است. سپس از دندانهای آماده شده تصور می شود. در آزمایشگاه دندانپزشکی  ، یک سرامیک ، از جنس پرسلن بسیار نازک و متشکل از همه تغییراتی در شکل ، اندازه ، رنگ و ترتیب دندان ها را ایجاد می کند که برای داشتن یک لبخند زیبا به نظر می رسند. در حین مراجعه دوم ، لمینت ها روی دندان های بیماران متصل می شوند. لمینت های چینی محبوب ترین تکنیکی است که برای ساخت لبخندهای چشمگیر استفاده می شود.
https://www.greenwichctdentist.com/dental-porcelain-veneers.htm

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد