ایمپلنت جایگزین دندان های از دست رفته

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت دندان چیست؟
طبق آکادمی دندانپزشکی عمومی ،ایمپلنت دندان،  دندان مصنوعی است که به صورت جراحی در دهان شما قرار می گیرد. ساخته شده از مواد سرامیکی فلزی (تیتانیوم) و مانند استخوان که با فک شما سازگار است ، ایمپلنت ها را با استخوان شما فیوز می کند تا از تاج ، پل یا پروتز کامل استفاده کند. آکادمی پریودنتولوژی آمریکا (AAP    ) دو نوع کاشت ایمپلنت را توصیف می کند: یک کاشت endosteal     رایج ترین است و در استخوان قرار می گیرد ، در حالی که یک ایمپلنت برای بیمارانی که قد ناکافی استخوان دارند یا قادر به پوشیدن نیستند روی استخوان قرار می گیرد.

در نسل های قدیمی تر که کمتر به دندان های خود میرسیدیم و شاید به راحتی هم دندان ها خراب و یا کشیده میشدند شاید به این موضوع فکر نمیکردیم که برای کاشت هر دندان در آینده باید بین 3 تا 5 میلیون تومان هزینه کنیم. بله برای کاشت دندان یا همان ایمپلنت امروزه بین 3 تا 5 میلیون بسته به جنس و مرغوبیت مواد و ابزار آن باید پرداخت شود. از مهمترین خدمات مربوط به زیبایی همین ایمپلنت است. کاشتن یک دندان به جای دندانی که قبلا به هر دلیلی از دست داده اید و به یکباره چهره شما را متفاوت میکند.
ایمپلنت دندان از نظر فنی به طور خلاصه شامل قراردادن یک پایه در لثه شما و سپس رویه آن که همان دندان است بعد از چند ماه. به عبارتی ایمپلنت شامل چند مرحله است و طی چند ماه تکمیل میگردد.شما نمی توانید دندان های جدیدی پرورش دهید ، اما کاشت دندان بهترین راه است. کاشت های دندانی به استخوانی که قبلاً دندانهای شما وجود دارد وارد می شوند و عملکرد و آزادی شما را که قبلاً از آن لذت می برد به شما ارائه می دهند. نه تنها ایمپلنت های دندانی کاربردی هستند بلکه جذابیت بالایی دارند. شما کاملاً از این امر آگاه نخواهید شد که کاشت دندان دندانهای واقعی شما نیستند.

اگر دندانهای خود را از دست ندهید ، ایمپلنت های دندانی باعث افزایش اعتماد به نفس و ثبات نیش شما می شود. همه اینها با یک برنامه جامع شروع می شود. ابزار مورد نیاز برای اطمینان از بهترین کاشت های دندانی در موارد زیر است:

● اشعه ایکس دیجیتال

. نقشه برداری سه بعدی

مدل سازی

● عکس

● راهنماهای مورد

دکتر متخصص برجسته ایمپلنت دندان است که می داند چگونه از این فناوری استفاده کند تا لبخند شما را به شکوه کامل خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید : روکش لمینت ، روکش کامپوزیت ،

کاشت دندان آسانتر از چیزی است که احتمالاً متوجه می شوید

بسیاری از بیماران از یادگیری چگونگی قرار دادن ایمپلنت های دندانی بسیار آسان هستند. انواع مختلف آرام بخش وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد و ما در مورد آنها با شما بحث خواهیم کرد تا بتوانید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. بعد از اینکه مکان کاشت دندان کاملاً بی حس شد ، توسط دکتر آدادرو به صورت تخصصی در استخوان قرار می گیرد.

یک قطعه استریل در سوراخ راهنمای ریز قرار می گیرد ، که در اثر بهبودی از کاشت محافظت می شود. گاهی اوقات ، یک تاج موقت یا دائمی روی کاشت دندان قرار می گیرد. اگر در حال کاشت چندین دندانپزشکی هستید ، احتمالاً روش مشابه خواهد بود. شما می توانید بلافاصله پس از انجام عمل کاشت دندان خود از یک لبخند مطمئن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : عوارض ایمپلنت دندان ، ایمپلنت دندان چیست؟ ، انواع ایمپلنت دندان ،

بعد از اینکه کاشت دندان کاملاً بهبود یافت ، از استفاده از نیروی طبیعی نیش خود لذت خواهید برد. تا آن زمان ، دکتر آداترو با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه درمانی را تهیه کند که تضمین می کند شما قادر به عملکرد عادی در زندگی روزمره خود باشید. این روند ادغام فک حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد.

بعید است بعد از قرار دادن ایمپلنت های دندانی احساس ناراحتی زیادی کنید. این خبر بسیار خوبی برای اکثر بیمارانی است که ممکن است با روشهای دیگری مانند کانال ریشه یا کشیدن دندان دچار درد شوند

مقدار واقعی کاشت دندان است

هزینه کاشت دندان از جمله مواردی است که شما مجبور به انجام آن هستید. وقتی همه مؤلفه هایی را که در فرآیند قرار دادن کاشت دندان قرار دارند ، در نظر می گیرید ، هیچ منفی نیست که این یکی از بهترین ارزش ها در صنعت مراقبت های بهداشتی باشد. با موفقیت قرار دادن کاشت دندان نیاز به آموزش پیشرفته ، تصویربرداری مدرن و مواد منحصر به فرد دارد. اگر هزینه کاشت دندان را در مقایسه با تعویض سازه های سخت در سایر نقاط بدن مقایسه کنید ، به سرعت خواهید دید که این بخشی از هزینه است.قیمت ایمپلنت دندان بر اساس عوامل زیادی متفاوت خواهد بود و یکی از تأثیرگذارترین آنها دندانپزشکی است که  اینکار را انجام می دهد. مبلغی که دندانپزشکان شارژ می کنند به مواردی مانند مکانی که در آن قرار دارند بستگی دارد ، چقدر دفتر بزرگ است ، چه تعداد پرسنل آن را اداره می کند ، چه نوع تجهیزات تخصصی و فناوری خاصی دارند و موارد دیگر. به این ترتیب ، یک دندانپزشک ممکن است برای یک روش واحد یک قیمت را محاسبه کند و دیگری برای همان روش، قیمت را دوبرابر کند بنابراین وقتی صحبت از ایمپلنت ارزان یا ایمپلنت اقساطی میشود همیشه منظور افت کیفیت کار نیست.

علاوه بر این ، اکثر بیماران بلافاصله پس از انجام عمل قادر به ادامه زندگی عادی خود هستند. پس از بهبودی کاشت های دندانی ، می توانید از هر لحاظ زندگی عادی داشته باشید.

محاسبه هزینه کاشت دندان نیاز به یک ارزیابی جامع دارد. دکتر قبل از فهمیدن هزینه کل ، آنچه را که برای دهان شما مفید است ، در نظر خواهد گرفت. برای اطمینان از بهترین مراقبت ممکن ، درمان شما به طور کامل سفارشی می شود. اگر معنای ارزش را درک کردید ، هیچ انکاری وجود ندارد که کاشت دندان یکی از بهترین مقادیر موجود امروز را ارائه دهد.

ارزیابی تاکتیکی کیفیت استخوان ، آماده سازی محل کاشت ، دستیابی به ثبات اولیه به پیش بینی جایگذاری ایمپلنت کمک می کند. امکان انجام ایمپلنت اقساطی سبب شده گرایش بیماران به استفاده از درمان ایمپلنت بیشتر شود

https://www.advanceddentaltmj.com/implants

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد