علائم عفونت ایمپلنت دندان

علائم عفونت ایمپلنت دندان
دریافت ایمپلنت دندان دقیقاً مانند هر عمل جراحی دهان و دندان ، خطر کمی از عوارض را به همراه دارد و عفونت یکی از رایج ترین آنها است.
عفونت ایمپلنت دندان
در بیشتر موارد ، این بیماری جزئی است و به راحتی با یک دور آنتی بیوتیک درمان می شود. اگر بدون درمان بماند ، ماندگاری طولانی مدت ایمپلنت را می توان تهدید کرد.
خطر عفونت خود را بشناسید و علائم آن را بدانید که باید پس از انجام عمل مراقب باشید.
عفونت بعد از جراحی ایمپلنت دندان
عفونت می تواند اندکی پس از انجام عمل ایجاد شود ، به خصوص اگر در مورد مراقبت های بعدی خود کوشا نیستید.
قرار دادن ایمپلنت دندان شامل حفر سوراخ در فک برای ریشه دندان جایگزین است. این به طور بالقوه منطقه را در معرض میکروب ها و باکتری ها قرار می دهد ، که می تواند پیش زمینه عفونت باشد. اگر این اتفاق بیفتد ، معمولاً دوره کوتاهی از آنتی بیوتیک ها تجویز می شوند.

بیشتر بخوانید: مراحل ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟ ایمپلنت دندان چگونه عمل می کند؟ انواع ایمپلنت دندان، انواع ایمپلنت دندان

اگر عفونت بعد از شروع لثه ها شروع شود ، ممکن است نشانه ای از تسکین پست کاشت باشد. اگر این اتفاق بیفتد ، جراح دهان به راحتی پیچ تیتانیوم را محکم می کند و احتمالاً یک دوره آنتی بیوتیک تجویز می کند.

استخوان اطراف ایمپلنت دنداننیز می تواند آلوده شده یا نتواند بهبود یابد. این وضعیت نادر است ، اما در صورت بروز ، معمولاً برداشتن ایمپلنت دندان تا زمانی که ناحیه بهبود یابد ، لازم است.
پس از چند هفته بهبودی ، ایمپلنت دندانبرای مرحله بعدی آماده است.
یک پیوند فلزی کوچک به پیچ تیتانیوم وصل می شود و تاج در جای خود ایمن می شود. غیر عادی است ، اما اگر شکاف میکروسکوپی بین پوسته پوسته و تاج باعث شود که باکتری ها بتوانند وارد و مخفی شوند.
بعد از اینکه ایمپلنت دندان مستقر و تاج قرار گرفت ، عفونت می تواند بدون بهداشت مناسب دندان تنظیم شود. ایمپلنت ها به همان دندانهای طبیعی احتیاج دارند. بدون مسواک زدن و نخ دندان مناسب ، باکتری ها می توانند درست مانند دندان معمولی ایجاد و ایجاد عفونت کنند.
علائم عفونت ایمپلنت دندان
چگونه عفونت را تشخیص می دهید؟
ادامه خونریزی بعد از 24 ساعت اول اغلب اولین علامت است. در آن مرحله در دوره بهبودی باید خونریزی متوقف شود.
معمولاً ایجاد تب کمی بعد از عمل جراحی دهان ، اما اگر شما بیش از یک روز افزایش یابد یا ادامه یابد ، ممکن است نشانه عفونت باشد.
بعد از عمل  ایمپلنت دندان، احتمالاً درد خواهید داشت. اما اگر درد شدید دارید که به دارو پاسخ نمی دهد ، ممکن است دچار عفونت شوید.
همین امر در مورد تورم نیز انجام می شود. انتظار می رود تورم متوسط ​​داشته باشد ، اما تورم که افزایش می یابد اغلب نشان دهنده یک مشکل است.
در صورت ابتلا به عفونت ، ممکن است قرمزی در ناحیه اطراف کاشت مشاهده شود ، و ممکن است ترشحات مشاهده شود. همچنین می توانید طعم ناخوشایندی در دهان یا بوی بد دهان ایجاد کنید.

منبع مقاله :https://www.oralsurgeryofutah.com/dental-implant-infection-signs-and-symptoms/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد