ایجاد یک لبخند جدید با لمینت دندان

ایجاد یک لبخند جدید با لمینت دندان

 


برخی از شرایط وجود دارد که لمینت دندان نامناسب باشند. به عنوان مثال ، اگر دندانهای نادرست و یا شکاف بزرگی دارید ، ممکن است ارتودنسی یک راه حل مناسب تر از روکش باشد. و اگر ساختار دندان را در اثر پوسیدگی یا تروما از دست داده اید (یا عادت شدید سنگ زنی) ، بهتر است دندان های خود را با تاج های پرسلانی که کل دندان را پوشانده است ترمیم کنید.

اولین قدم برای ایجاد یک لبخند جدید با لمینت دندان این است که دقیقاً همانطور که اکنون در مورد لبخند خود را دوست ندارید ، ارتباط برقرار کنید. ایده خوبی است که عکس هایی از لبخندهایی را که دوست دارید ، به عنوان نقطه شروع بحث قرار دهید. می توان مشاهده کرد که چگونه روکش ها به یکی از چندین روش روی دندان های شما ظاهر می شوند. می توان مدلی از دندانهای شما ایجاد کرد که روی آن می توان "روکش" موم قرار داد. بعضی مواقع می توان اکریلیک (پلاستیک) یا مواد پر کننده دندان را به طور مستقیم روی دندان های خود قرار داد تا اثری از روکش های روی آنها بگذارد.

دقیقاً همان چیزی که طبیعت به شما داده ، دندانهای ترمیم شده با روکش ها هر روز به مسواک زدن و نخ دندان احتیاج دارند. با این کار پلاک دندانی از بین می رود و از سلامتی بافت لثه در اطراف لمینت دندان اطمینان حاصل می شود. معاینات منظم در مطب دندانپزشکی مانند همیشه برای سلامت دهان و دندان شما مهم خواهد بود. و بخاطر داشته باشید که هرچه روکش سخت باشد ، ممکن است آنها نتوانند در مقابل نیروهایی که از دندانهای شما استفاده می شود (به عنوان مثال برای باز کردن بسته ها) یا گاز گرفتن در غذاهای بسیار سخت مانند سیب های آب نبات ، مقاومت کنند. یا برای دندانهای طبیعی شما! و اگر شب ها دندان های خود را خرد کرده یا می چسبانید ، ممکن است به شما توصیه شود که یک محافظ شبانه ساخته شده را برای محافظت از لمینت دندان خود و سرمایه گذاری خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: عوارض ایمپلنت دندان، انواع ایمپلنت دندان، علائم عفونت ایمپلنت دندان، طول درمان ایمپلنت دندان، ایمپلنت فوری،

روکش پرسلن یکی از بهترین روشهای دندانپزشکی زیبایی است که در دسترس است. از آنها می توان برای تقریباً هر شکایتی که در مورد لبخند شما وجود دارد استفاده کرد. اما این بدان معنا نیست که آنها در هر موقعیتی بهترین انتخاب هستند. محدودیت های روکش چینی محدودیت هایی وجود دارد که هنگام فکر کردن در مورد شکل لبخند خود ، باید به آنها توجه کنید.


ممکن است قابل برگشت نباشد

اگر تصمیم دارید به لمینت دندان متعهد شوید ، نمی توانید بعداً تصمیم بگیرید که می خواهید دوباره به دندانهای طبیعی خود برگردید. وقتی دندان های شما را آماده دریافت روکش چینی می کنیم ، آن دندان ها بدون روکش درست به نظر نمی رسند. آنها همچنین در برابر آسیب و پوسیدگی آسیب پذیر خواهند بود. خوشبختانه ، ما بدیل دیگری داریم که نیازی به حذف مواد طبیعی دندان نیست. لومینرها بدون نیاز به خارج کردن بخش زیادی از ساختار طبیعی دندان شما می توانند لبخند شما را به طور چشمگیری بهبود بخشند.

لمینت دندان برای هدف طراحی شده خود قوی و بادوام است ، اما آنها به گونه ای طراحی نشده اند که به عنوان پشتیبانی ساختاری برای چهره یا نیش شما باشند. اگر می خواهید نیش خود را تغییر دهید ، به چیزی محکم تر نیاز دارید ، مانند تاج دندان.

لمینت دندان سخت و قوی است ، اما انعطاف پذیر نیست. دندانهای طبیعی شما به گونه ای انعطاف پذیر ساخته شده است که به آنها کمک می کند در برابر فشارهای شدید نیش ، از جمله نیروهای کشش و پیچ خوردن مقاومت کنند. این نوع نیروها ونیرهای چینی را می شکنند ، به همین دلیل حتی مهمتر است که بعد از بدست آوردن لمینت دندان ، از دندانهای خود به عنوان ابزار استفاده نکنید. انجام کارهایی مانند پاره کردن بسته های باز یا گرفتن چمدان های بطری پلاستیکی ، لمینت دندان شما را در معرض نیروهایی قرار می دهد که آنها برای طراحی آنها طراحی نشده اند.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت در دوران بارداری، تغییر رنگ کامپوزیت دندان، سوالات متداول کامپوزیت دندان

از دندان از پوسیدگی محافظت نکنید

لمینت دندان ترمیم کننده زیبایی است ، بنابراین آنها فقط سطح دندانهای شما را می پوشانند که هنگام لبخند زدن نشان می دهد. بقیه دندان طبیعی شما هنوز در معرض آسیب و آسیب پذیری قرار دارد. مهم است که شما بهداشت دهان و دندان را بر روی دندانهای روکش دار حفظ کنید تا از حفره های حفره ای بدست نیاورید و این بدان معنی است که روکش باید برداشته شود.

هزینه بالا

لمینت دندان با مراقبت دقیق ساخته شده است تا از زیبایی و زیبایی ظاهری آنها اطمینان حاصل شود. ماده ای که برای آنها استفاده شده است ، پیچیده و ترکیبی از جذابیت و قدرت است. در نتیجه ، لمینت دندان گران هستند. روش هایی برای کنترل هزینه ها وجود دارد ، و بودجه برای کمک به شما در هزینه هزینه لمینت دندان وجود دارد ، اما آنها همچنان گران خواهند بود. این امر باعث می شود که از مراقبت مناسب از لمینت دندان خود اطمینان بیشتری حاصل شود که از ماندگاری لمینت در طول عمر کامل برخوردار باشد.

http://benchmarkdentalcare.com/long-dental-implant-process-take/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد