بهترین سن برای درمان ارتودنسی

بهترین سن برای درمان ارتودنسی

وقتی صحبت از ارتودنسی است ، سن مسئله ای نیست. در حالی که معمولاً توصیه می شود که در سالهای بزرگسالی که بیمار هنوز در حال رشد جسمی است ، درمان ارتودنسی انجام شود ، اما تحولات گزینه های درمانی در سالهای اخیر باعث شده است که بزرگسالان بیشتری قادر به دستیابی به لبخند کامل خود باشند.

این روزها بهترین سن برای درمان ارتودنسی وجود ندارد.

بلکه آمادگی شما برای مراقبت از لبخند و به طور مداوم پوشیدن هر وسیله قابل جابجایی ، در هر سنی به نتایج بسیار بهتری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: علائم عفونت ایمپلنت دندان، بیماری لثه و تاثیر آن بر ایمپلنت دندان، چه عواملی باعث نارسائی ایمپلنت دندان می شوند؟ ایمپلنت دندان ناموفق

آیا خطرات ناشی از درمان ارتودنسی وجود دارد؟

اگرچه خود درمان ارتودنسی به ویژه خطرناک نیست ، هرگونه مداخله ای روی بدن شما خطرات جزئی را به همراه دارد.

خطر درمان ارتودنسی می تواند شامل درد دندان و ناراحتی خفیف ، خراش و زخم ، عفونت لثه ، تخریب لعاب مینا و کوتاه شدن ریشه باشد.

برای اطمینان از سلامتی و ایمنی دندانهای شما بسیار ضروری است که همیشه یک متخصص ارتودنسی متخصص ثبت شده را مشاهده کنید و از تلاش برای هر روش درمانی DIY خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند به دندان شما آسیب برساند و منجر به ریزش دندان شود.

چه در مورد بریس های سنتی و چه به عنوان گزینه جایگزین برای پرانتز ، فقط یک متخصص ارتودنسی دارای آموزش ، تجربه و دانش تخصصی باشد تا بتواند مجموعه کاملی از گزینه های درمانی را به شما ارائه دهد و به شما و فرزندتان اطمینان دهد که در آن هستید بهترین دستها

بیشتر بخوانید: آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟ ایمپلنت فوری، مراحل انجام کاشت دندان، انواع کاشت دندان، مراحل ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

چگونه می دانم که آیا نیاز به متخصص ارتودنسی دارم یا نه؟

این که آیا شما با مشکلات فک از نیش نامناسب مقابله می کنید ، دچار ازدحام بیش از حد دندان در دهان خود هستید ، یا به سادگی می خواهید با صاف کردن آنها و کاهش هرگونه شکاف ، ظاهر دندان ها را بهبود ببخشید ، این موارد برخی از دلایلی هستند که باید متخصص ارتودنسی را ببینید. فقط یک متخصص ارتودنسی مهارت ، دانش و تجربه لازم برای اطمینان از معالجه و تشخیص بی نظمی های دندان را دارد و این یکی از دلایلی است که باید برای درمان خود به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

این که آیا شما قصد انجام درمان ارتودنسی را دارید یا به سادگی می خواهید گزینه های خود و هزینه های آنها را بفهمید ، باید با یک متخصص ارتودنسی ثبت نام شده صحبت کنید تا در مورد گزینه های خود صحبت کنید.

منبع مقاله:

https://orthodonticsaustralia.org.au/treatment-options/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد